12 Ağu 2015

Ağustosun ilk yazısı olsun.

Taşınalı 1 ay oldu ve bu 1 ayda çok şeyler değişti. Sıcaklar birçok şeye engel olsa da keyfimiz yerinde, umudumuz, neşemiz bol.

Haftada yalnızca bir kez pazardan alışveriş yapıyoruz. Önceden yemek programı yapıp ona göre alışveriş yapmak hem yükü oldukça azaltıyor hemde bir sonraki pazara kadar tamamı tükenmiş oluyor.

İlk sac ekmeğimi(yufka) 2 gün önce yaptım. Hayatımda ilk kez ekmeği sacda pişirdim. Birkaç yanık dışında sanırım başarılı oldu. Hem ekmek yapıp hem kızım ile ilgilenmek oldukça yorucu olsada 1 ay yetecek ekmeğe birkaç saatte sahip olmak tek kelime ile harika.

Bahçeyi bahçeye benzetebilmek ve bunu yaparken kendimi harap etmemek için  adım adım yavaş yavaş ilerliyorum. Şimdiden yerine kavuşan ve hatta boylananlar börülce, fasülye, pırasa, lahana,brokoli,kereviz,nane... :) Evin önünde ev sahibine ait bir narenciye bahçesi bulunuyor. Bahçe damlama ile sulanıyor. Bu şansı değerlendirdim elbette :) şuan tüm bitkilerim damlama sistemle sulanıyor.

İnşaat artıkları, eski evin taşları, camlar, teller , çiviler ve hatta enjektörlerle dolu toprağı temizlemek oldukça yorucu oluyor. Şimdiye dek 1 büyük koli dolusu cam,çivi gibi atık çıktı. Taşların hepsini kullanıyorum. Özellikle eski evin taşlarını.

Yavaş yavaş düzenimizi kuruyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder